Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2006 16:23 - Специалността ми "престижна" е истинско разочарование!
Автор: celeborn Категория: Технологии   
Прочетен: 1803 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 14.11.2006 21:31


Честно казано е точно така! Тъй наречената "Компютърни системи и технологии" е пълен провал като специалност. Имам 3 ка на систез и анализ на алгоритми, и при Гоцева, защото забележете не знаех Паскал а те не ми разрешиха на С и имам много синтактични грешки. Отврат, та Паскал не се учи вече и в училищата а какво остава за ВУЗ, след това да преминем на темата преподавателите, започваме:

1. Организация на Компютрите - Алексей Егоров, пълна издъгна и адска корупция, а предмета му е отживелица поне за мен :((((
2. Женицата му - Радмила Ангелова Стоянова - пълна неандерталка, която не само че е компютърен инвалид ами и преподава компютърна графика.


3. И сега за финал, черешката на сладоледа - доцент Огнянчо Наков, пълен бездарник, но за сметка на това отлично корупмиран, и адски гадна свиня като човек. Освен за подкупи за нищо май друго не го бива.



Гласувай:
0



1. andreytcho - абе ти си работи по "специалността"
14.11.2006 16:30
и ги заеби тия педераси в академията.
ти сам ще си научиш нещата ако не ги знаеш вече, работи много е важно и то във фирми които изрично се занимават с тези технологии, после взимаш дипломата. И да го духат онези "професори", а ти като кадърно момче ще си работиш за 2-3 бона поне и ще си свиркаш.

цитирай
2. killu - Абе скоро в един сайт коментирахме, ...
14.11.2006 16:39
Абе скоро в един сайт коментирахме, че преподавателите в тези технически университети в България нехаят за ГНУ/Линукс операционната система. Това вярно ли е?
---------------------------------------------
by kill_u
цитирай
3. анонимен - за форума на ТУ
01.12.2006 17:46
Защо тогава толкова я защитаваш тази специалност във форума на ТУ. Като ме карат от университета да ходя на упражнения и да уча разни физики и електротехники не ми дават време да започна работа в някоя фирма, където бих научил много по-полрзни неща.Единственото предимство е това че съм тук и виждам евентуалните възможности, но каква полза като съм с " вързани ръце". Ти как успя да постигнеш това (Developer) и колко време ти отне ( пъка за усилия...)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: celeborn
Категория: Други
Прочетен: 101772
Постинги: 22
Коментари: 74
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930