Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.10.2006 21:52 - Провалът на информатика, математика и инженера
Автор: celeborn Категория: Технологии   
Прочетен: 2408 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Самозаблудата е страшно нещо. Още повече когато човек постигне нещо, всички около него го подтискат и смятат, че това е и тяхна заслуга. Истината е, че в своето малко съществуване всяка една личност е егоист сама за себе си.  Всеки икса да се доказва, но понякога в стремежа си се проваля. Огорчението от самия себе си обаче е нещо отвратително. Особено когато имаш нещо, и сам го провалиш. Така стана и с мен. Истината е, че не съм добър в математиката, но късно го разбирам. Онзи ден заложих оценката си по Информатика, която беше завидна за отлична, и сега най- вероятно ще получа средна, защото самият аз се самозаблудих, че всичко е лесно а после си дадох сметка, че това изобщо не е било така. С това заминаването в Университета Бъркли доста се осложнява.   Освен това и по математика резултат беше добър 4, което подсили чувството за провал. Не знам от къде идва всичко това, дали от това, че винаги съм се стремял да бъда отличник, или от това, че чак сега разбирам, че не мога. Или дали от това, че всичко около мен се обръща с краката надолу. Може би цялата тая работа със софтуерното инженерство беше една голяма грешка. Може би не бях наясно, че за това не ме бива. Или може би напоследък съм се превърнал в адски мързел, който си мисли, че с 2 - 3 часа учене и нещата са ок.



Тагове:   математика,


Гласувай:
0



Следващ постинг

1. tonitochev - ....
20.10.2006 23:06
Еми дано е последното.Човек когато наистина желае нещо,влага каквото има в себе си и постига целта си.Тези,дето имат талант постигат успех с по-малко труд.Другите бачкат просто повече.
Друг е въпроса,ако се заблуждаваш какво точно искаш.Така че ако наистина искаш да постигнеш успех в обучението си просто си сядаш на задника и учиш.Ако ли не,не си губи времето и се насочи към нещо,което наистина искаш.
Освен това да си отличник не значи че знаеш.Абе много отвлечено стана....
цитирай
2. zvezdichka - Относно успеха и провала...
20.10.2006 23:54
Понякога провалът в живота на човек може да се окаже и силен стимул за него самия да промени положението, в което е попаднал. Стига само да не се поддаде на отчаянието, а напротив да придобие увереност, че може да се справи, въпреки, че в действителност пред очите му се разкрива друга картинка. Така, че избора е ръцете на човека! И от него зависи до голяма степен какво ще прави от тук насетне. Трябва да първо място да е наясно със себе си, със своите желания и да търси начините да ги осъществява. Но да гледа с надежда напред, а не да се обезсърчава. Защото в обезсърчението няма сила, а напротив, то отнема силата на човек.
цитирай
3. анонимен - След провала идва успех...тов си е закон..
30.10.2006 14:44
Споко приятел...добре е, че си се усетил на време и разбираш, че оценките от даскалите и твойте оценки за познанията ти по математика са илюзорни. Тая наука е безкрайна и няма научаване. Има си регламент, който ти показва, какво трябва да усвоиш от тази наука за да станеш студент в Бъркли и сяда на трибуквието си и зубкай...няма лабаво..това не е ала бала...Маймунката в зоопарка, когато иска да глътне някой плод първо го мери отзад...Успех не се предавай...
цитирай
4. анонимен - Бележкарство
10.11.2006 02:28
Спокойно... Като правило информатиците не сме фурии в математиката - поне, съдейки по мен, колегите ми и хората, които са ми преподавали. Просто знаем до си служим с математическите инструменти, които са ни нужни. Ако си първа година и са ти друснали математически анализ е нормално да не си го направил за 6. Аз като чуя "математически анализ" ми се изправя косата :) Но ако наистина си решил да ставаш информатик и то на запад, залягай здраво върху информатиката. Тук еквивалентът на "Среден 3" въобще не се пише току така, а камо ли нещо по-високо.
И най-вече: бъди сигурен, че точно това искаш да правиш, защото информатиката не е просто професия, а страст :)
Успех!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: celeborn
Категория: Други
Прочетен: 101764
Постинги: 22
Коментари: 74
Гласове: 42
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930